Fastbox na 16.45uur op werkdagen en in weekend

De Solar Fastbox service is alleen beschikbaar op werkdagen tot 16.45uur.

{{cart.Info.Name}}

Je kan de winkelwagen verwijderen of opslaan

Oplossingen voor opslag

Efficiënt voorraadbeheer

Onze slimme opslagoplossingen kunnen alle diensten omvatten die betrekking hebben op het beheer en de afhandeling van de goederen in jouw magazijn.

Optimale goederenstroom

Onze slimme opslagoplossingen kunnen diensten omvatten die betrekking hebben op het beheer en de afhandeling van de goederen in je magazijn. We kunnen verschillende locaties beheren middels verschillende procedures, zoals bijvoorbeeld onze Kanban service.

Wij verzorgen de gehele bevoorradingsketen.

We werken graag met jou samen om een uitstekende leveringszekerheid te garanderen en kosten te verlagen door het automatiseren van jouw aankoopprocessen. Daarnaast bieden we ondersteuning bij het optimaliseren van de stromen in jouw magazijn, met als doel jouw werkdagen efficiënter te maken.

Klant specifieke verpakkingen

Met klant specifieke verpakkingen maken wij het mogelijk om efficiënter en/of verantwoordelijker te kunnen werken. Denk hierbij aan reductie van de afvalstroom door zo min mogelijk verpakkingsmateriaal te gebruiken. Een ander voorbeeld is om producten samen te voegen in één verpakking, omdat product A niet zonder product B kan.

Management-rapportages

Omzetontwikkeling per productgroep/fabricaat, leverperformance, aantal retouren en klachten, responsetijden en saving-ontwikkelingen. Cijfers om zowel algemeen als op maat gemaakt op overeengekomen momenten, aan onze klanten te rapporteren. Zo blijven onze klanten op de hoogte van alle activiteiten rondom bestellingen, leveringen en facturatie van de door Solar geleverde materialen en services.

Klant specifieke voorraden

Met klant specifieke voorraden stellen wij onze klanten in staat op hun voorraadkosten te reduceren. In veel gevallen kunnen er significante besparingen worden gerealiseerd op het gebied van voorraadreductie. Voorraad kosten zijn een van de meest onderschatte kosten. Wij helpen jou door een analyse te maken van de huidige voorraad, lettende op omloopsnelheid, noodzaak, waarde, afschrijving, leeftijd en niet courante artikelen. Met deze gegevens zijn wij in staat om een advies uit te brengen wat kritische materialen zijn voor de klantvoorraad en wat wij voor de klant op voorraad kunnen leggen, zodat zij hun kosten kunnen verlagen en de zekerheid hebben dat de processen worden gecontinueerd omdat wij de beschikbaarheid waarborgen.

Verkoopautomaat

Verkoopautomaten bieden een transparant gebruik en inzicht. Het minimaliseert de tijd die besteed moet worden aan het bestellen van goederen, de goederenontvangst, de facturering en de interne logistiek.
Lees meer

Tijdelijke opslag

Ruimte is vaak een uitdaging op grote bouwplaatsen. Solar biedt opslagruimte om je goederen in bewaring te stellen. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om je materiaal, tezamen met andere materialen vanuit Solar, in één zending aan te leveren.
Lees meer

Smart Supply - Kanban

Heb je moeite om een efficiënte voorraadoplossing te vinden met de juiste voorraad voor je project? We kunnen dit voor je oplossen met onze kanban-opslagoplossing. Deze oplossing vereist geen wifi of software.
Lees meer

Verhuur service

Wist je dat wij diverse oplossingen bieden voor opslag? Van containers tot materiaalkarren die voldoen aan jouw wensen. Wij leveren containers op locatie, zelfs op plekken waar mogelijkheden voor veilig opslaan beperkt zijn.
Lees meer

Wil je meer weten?

Benieuwd welke oplossingen er zijn voor een efficiënt voorraadbeheer? Neem dan contact op. Solar is namelijk meer dan een groothandel.

Vertel ons waar je hulp bij nodig hebt en wij helpen je met het verbeteren van jouw bedrijf.

Neem contact op