Hoe gebruik ik de webshop

Hieronder vind je video's die je helpen bij het zoeken naar producten via onze nieuwe webshop. Met gebruik van de uitgebreide filteropties kun je je zoekopdracht nog specifieker maken en worden je zoekresultaten verfijnd.

Terug naar de webshop

Zoekresultaten filteren

Ondervind je problemen?

Tel. 088 765 2780

Email webshop@solarnederland.nl

Wij zijn bereikbaar van: ma t/m vr 08:00 - 17:00

Favorietenlijst

Retouren

Orders en facturen

Zoeken via de catalogus

Favorietenlijst importeren

Mijn Solar

Fastbox

Solar Scanner & Excelbestanden importeren

Veelgestelde vragen

  • Is de gebruikersinformatie voor de nieuwe webshop hetzelfde als de bestaande webshop?

    Is de gebruikersinformatie voor de nieuwe webshop hetzelfde als de bestaande webshop?

    Antwoord Ja, de gebruikersinformatie in de vorm van inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) is hetzelfde voor de nieuwe webshop als voor de bestaande webshop.

  • Waar vind ik de nieuwe webshop?

    Waar vind ik de nieuwe webshop?

    Antwoord Inloggen in de nieuwe webshop kan via een persoonlijke e-mailuitnodiging, in de bestaande webshop of via de websitepagina: www.solarnederland.nl/nieuwe-webshop

  • Ik krijg veel artikelen om doorheen te scrollen. Kan ik hier iets aan doen?

    Ik krijg veel artikelen om doorheen te scrollen. Kan ik hier iets aan doen?

    Antwoord Selecteer een artikelklasse om artikelen te filteren. Hierdoor kun je snel relevante producten kiezen. Of, plaats een zoekopdracht met productnaam, artikelnummer en omschrijving. Hoe specifieker hoe relevanter je zoekresultaten zijn. Vergeet niet om filters te gebruiken in zowel je zoekopdrachten en de catalogus.

  • Hoe gebruik ik de filterfuncties?

    Hoe gebruik ik de filterfuncties?

    Antwoord Je kunt filteren op Solar Concepten zoals Solar Plus en Solar Light. Of je kunt filteren als de producten op voorraad zijn of als het mogelijk is deze met Fastbox te verzenden. Daarnaast kun je filteren op onze aanbiedingen. Op productniveau filter je eenvoudig de producteigenschappen die je zoekt. Met de filters vind je snel wat je zoekt.

  • Soms krijg ik de filterfuncties niet wanneer ik een artikelklasse selecteer. Waarom?

    Soms krijg ik de filterfuncties niet wanneer ik een artikelklasse selecteer. Waarom?

    Antwoord Soms hebben wij nog niet alle artikelinformatie ontvangen van onze leveranciers. Om die reden kan het zijn dat je geen filters kunt selecteren. Dit is iets waar we ons nog op focussen en wat in de toekomst verbeterd zal worden.

  • Kan ik snel feedback en meningen geven over de nieuwe webshop?

    Kan ik snel feedback en meningen geven over de nieuwe webshop?

    Antwoorden Antwoord 1: Als je feedback wilt geven over de webshop is er een "Feedback" -knop, die zich constant aan de rechterkant van de pagina bevindt, die kun je gebruiken om je opmerkingen te verzenden. Antwoord 2: Als je feedback wilt geven over een artikel, laat dit dan achter via de ‘Noem jij dit artikel anders of heb je een opmerking?' link die zich onder de artikelinformatie op het artikel bevindt.

  • Hoe navigeer je in de nieuwe webshop?

    Hoe navigeer je in de nieuwe webshop?

    Antwoord Vind de catalogus door op ‘producten’ in het hoofdmenu te klikken. Je kunt ook de zoekbalk of de filters gebruiken om gemakkelijk te vinden wat je zoekt.

  • Zijn er handleidingen beschikbaar waar je de nieuwe functies gemakkelijk kunt leren?

    Zijn er handleidingen beschikbaar waar je de nieuwe functies gemakkelijk kunt leren?

    Antwoord Ja, op de pagina www.solarnederland.nl/nieuwe-webshop vind je onderaan de pagina video’s over de werking van de belangrijkste functionaliteit in de webshop.

  • Hoe werkt de zoekfunctie?

    Hoe werkt de zoekfunctie?

    Antwoord Je start met het schrijven wat je zoekt in de zoekbalk. Vermeld het artikelnummer of de naam van het product dat je zoekt. Kies vervolgens een categorie of filter om de beste zoekresultaten te krijgen. Als je te weinig of onjuiste resultaten ontvangt, wijzig je jouw zoekwoord om vollediger te zijn.

  • Hoe verander ik het verzendadres?

    Hoe verander ik het verzendadres?

    Antwoord Klik op "Levering" in het menu en vervolgens op "Wijzig adres". Je laatste 5 gebruikte adressen staan ook in de lijst.

  • Waar vul ik de orderreferentie en andere ordergegevens in?

    Waar vul ik de orderreferentie en andere ordergegevens in?

    Antwoord Ga naar de winkelwagen en wijzig vervolgens "Orderreferentie" links bovenaan (naast het Solar Logo). Je kunt vervolgens bij ‘Bewerk ordergegevens’ de overige gegevens invullen.

  • Wat is een Fastbox bestelling?

    Wat is een Fastbox bestelling?

    Antwoord Fastbox kan worden besteld tussen 7.00 - 16.30 uur. Levering vindt plaats binnen een uur in zone 1 en 2. Prijs vanaf slechts € 14,95. Bekijk de betreffende kaart voor zones en prijzen. Lees meer op: www.solarnederland.nl/fastbox

;