Sluiten Fastbox gewijzigd naar Fastbox Maxi

Vanwege het formaat van de artikelen is het alleen mogelijk deze via Fastbox Maxi te leveren.

Lees meer...
Negeren of Opslaan?

Fastbox center is gesloten

{{cart.Info.Name}}

-

Algemeen

Vind eenvoudig en snel het antwoord op jouw vraag! Kom je er niet uit? Neem dan via telefoon of mail contact op met de customer service.

Garantie aanmelden?

Heb je een artikel klaar staan voor garantie? Via ons aanmeldformulier op onze website kan je een defect artikel gemakkelijk aanmelden voor garantie.

het aanmeldformulier

Artikel retour aanmelden?

Heb je een artikel klaar staan die retour kan? Via ons aanmeldformulier op onze website kan je op elk tijdstip een artikelen gemakkelijk retour melden.

het aanmeldformulier

Terug naar de startpagina

Wil je meer lezen over de meest gestelde vragen over het garantie proces of factuur verschillen? Klik dan op onderstaande button om naar de startpagina te gaan.

naar de startpagina

Wat zijn de openingstijden?

Customer service is van maandag t/m vrijdag geopend van 8:00 tot 17:00 uur. Buiten deze tijden kun je contact met ons opnemen via cs@solarnederland.nl.

Hoe neem ik contact op met customer service?

Online: via jouw account in de webshop onder het kopje ‘’Customer Service’’
Via mail: cs@solarnederland.nl
Of telefonisch: 088 – 765 27 88

Wanneer wordt mijn order geleverd?

Bestellingen die vóór 18:00 uur geplaatst worden, mits op voorraad, zullen de eerstvolgende werkdag geleverd worden. Voor vragen over levertijden van niet-voorraad artikelen, kun je contact opnemen met jouw verkoopkantoor.

Door welke transporteur worden mijn goederen geleverd?

GVT: Grote zendingen, anders dan pakketjes
DHL: Kleine zendingen, pakketjes

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt bezorgd?

GVT: De zending zal de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden worden.
DHL: De zending wordt de eerstvolgende werkdag nogmaals aangeboden of wordt afgeleverd bij een servicepunt van DHL

Moet ik tekenen voor mijn levering?

Om een juiste uitlevering te kunnen garanderen, vragen wij je om te tekenen voor ontvangst. Wanneer je voor de zending tekent, ga je ermee akkoord dat het aantal ontvangen colli overeenkomt met het aantal colli dat op de vrachtbrief staat en dat de goederen onbeschadigd zijn.

Wat is de levertijd voor bestellingen naar de Waddeneilanden en België?

Mits de artikelen op voorraad zijn:

Waddeneilanden (m.u.v. Texel): 1 à 2 werkdagen, dit hangt af van de vertrek- en aankomsttijd van de boot.

België: 2 werkdagen

Ik wil mijn persoonlijke gegevens aanpassen, kan ik dit zelf doen?

Wijzigingen omtrent emailadressen voor order- en verzendbevestigingen en facturen kun je sturen naar cs@solarnederland.nl.

Wijzigingen omtrent standaard adres- en contactgegevens kun je sturen naar je desbetreffende verkoopkantoor. Klik hier voor een overzicht van de verkoopkantoren.

Wijzigingen omtrent betaalgegevens kun je sturen naar debiteuren@solarnederland.nl.

Ik heb een vraag over de webshop, wie kan ik hiervoor benaderen?

Via mail: webshop@solarnederland.nl
Of telefonisch: naar ons Solar e-business team; 088 – 765 27 80

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur.