Fastbox in het weekend

De Solar Fasbox service is alleen beschikbaar op werkdagen tot 17.00uur. We staan maandag weer voor je klaar.

{{cart.Info.Name}}

-

Facturen

Vind eenvoudig en snel het antwoord op jouw vraag! Kom je er niet uit? Neem dan via telefoon of mail contact op met customer service.

De meest gestelde vragen

Wil je weten wat onze openingstijden zijn of wil je meer lezen over de meest gestelde Vragen? Klik dan op onderstaande button voor meer informatie.

alle algemene vragen

Factuur verschil aanmelden?

Heb je een factuur verschil? Via ons aanmeldformulier op onze website kan je een factuur verschil makkelijk aanmelden.                                                         

het aanmeldformulier

Terug naar de startpagina

Wil je meer lezen over de meest gestelde vragen over het garantie proces of retouren? Klik dan op onderstaande button om naar de startpagina te gaan.

naar de startpagina

Hoe kan ik een afwijking aan mijn factuur kenbaar maken?

Een factuurafwijking kun je op de volgende manieren aanmelden:

Online: via jou account in de webshop onder het kopje ‘’Customer Service’’
Via mail: cs@solarnederland.nl
Of telefonisch: 088 – 765 27 88

Vermeld altijd om welk factuurnummer het gaat en wat er aan de factuur gewijzigd dient te worden.

Waar kan ik een kopie factuur opvragen?

Een kopie factuur opvragen kan via de onderstaande opties:

Online: via jouw account in de webshop: Klik hier voor een instructievideo
Via mail: cs@solarnederland.nl
Of telefonisch: 088 – 765 27 88

Wanneer ontvang ik mijn creditfactuur n.a.v. een retour?

Voorraad materialen: binnen 5 werkdagen, nadat de retour is opgehaald.

Niet-voorraad materialen: binnen 3 maanden. Zodra wij de creditfactuur van de leverancier hebben ontvangen en verwerkt, zal de creditfactuur naar jou verstuurd worden.

Ik heb een dubbele factuur ontvangen, wat te doen?

Wanneer er sprake is van een omruiling, zal je hier eerst een factuur van ontvangen. Zodra de retour is verwerkt ontvang je een creditnota die wordt weggestreept tegen de factuur. Je hoeft in dit geval niets te doen.
Is bovenstaande niet het geval, dan kun je ons benaderen:

Via mail: cs@solarnederland.nl
Of telefonisch: 088 – 765 27 88